VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

onsdag 21 augusti 2024

🌟Sagoslinga🌟



Åh jag Ă€r sĂ„ glad! Detta av flera skĂ€l: 

🌟Sagoslingan blir mer och mer verklighet. Första chansen att se den Ă€r pĂ„ Linköpings bokhandel sista lördagen i augusti. Varmt vĂ€lkomna!

 

🌟Som synes i bilden testade @boksann och jag med musdörrarna och tillhörande rekvisita. Allt Ă€r inte helt klart Ă€n, men pĂ„ god vĂ€g. Det hĂ€r blir riktigt bra! Tusen tack Susanne, underbart att spĂ„na sagoslingan med dig.

 

🌟Susanne och jag spĂ„nade allt möjligt kring Simons Ă€ventyr, vad fĂ„r ni se framöver.đŸ€©

 

🌟Simons Ă€ventyr köps in av @alice_bokvarld đŸ„łđŸ­đŸ“š Ska bli sĂ„ roligt att se boken hos denna urmysiga bokhandel i Sölvesborg!

 

Ha en fin helg!đŸ“šđŸ€—


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar