VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

tisdag 6 augusti 2024

🌟Inskickat!🌟

 SĂ„ himla nöjd. Nöjd att jag faktiskt skickade in mitt bidrag till tidningen Skriva. Oavsett hur det gĂ„r sĂ„ har jag klarat av ett stort delmĂ„l.đŸ„łđŸ™Œ

Jag bantade ner inledningen till Sagan om Ă€lvklockan till mindre Ă€n 6000 tecken, inklusive mellanslag. Och lyckades fĂ„ ihop en sammanfattning pĂ„ max 1000 tecken, inklusive blanksteg. Det var verkligen att vĂ€ga ord pĂ„ guldvĂ„g.😅

 

Men nu Ă€r det gjort. ÅterstĂ„r att vĂ€nta nu. Och helst glömma bort tĂ€vlingen, Ă€r knappast ensam om att tĂ€vla. FlĂ„sa efter ett efterlĂ€ngtat mail Ă€r inget jag vill Ă€gna mig Ă„t, Ă€ven om jag sĂ€kerligen kommer göra det Ă€ndĂ„.😅🙈


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar