VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

fredag 9 augusti 2024

🌟Firarfredag🌟

 


Idag hakar jag pÄ #firarfredag som Elina Kangas startade. SÄ bra initiativ! Jag har flera skÀl att fira:

🌟Skickade in mitt bidrag i mĂ„ndags till tĂ€vlingen hos tidningen Skriva och Lilla Piratförlaget

🌟Fick en recension om Simons Ă€ventyr som gjorde mig sĂ„ himla glad. (se tidigare inlĂ€gg)

🌟Sagoslingan om Simons Ă€ventyr (bild 2) börjar bli verklighet, blir alldeles pirrig att den blir av pĂ„ Linköpings bokhandel den 31 augusti. HĂ„ll utik!👀

🌟Vill fira @kafferatur som fick mig att stanna upp och reflektera över allt som hĂ€nt pĂ„ skrivarfronten denna sommar. Tack!đŸ„°

🌟Novellen som fick ett kanske pĂ„ @belvidabellforlag  Ska snart pĂ„börja redigeringen sĂ„ den blir ett JA🙌

Vad firar du idag?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar