VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

onsdag 7 augusti 2024

🎹Pysselverkstad🎹

 


Förbereder inför höstens event. Vad det ska bli fĂ„r ni se framöver. Men Nissedörrar och illustrationer ur Simons Ă€ventyr Ă€r viktiga ingredienser.đŸ€©đŸ­

 

🐭Simons Ă€ventyr Ă€r en illustrerad kapitelbok (6-9Ă„r) pĂ„ cirka 200 sidor som passar ypperligt för höglĂ€sning. Det Ă€r berĂ€ttelsen om Simon och hans Ă€ventyrliga sommar i Norge. Allt börjar med att Simon rĂ„kar komma till de norska fjĂ€llen. DĂ€r lĂ€r han kĂ€nna Viktor och de blir genast bĂ€sta vĂ€nner. Tillsammans upplever de fantastiska Ă€ventyr. Allt frĂ„n att rĂ€dda mĂ„sfru Jönssons Ă€gg frĂ„n tvĂ„ listiga illrar, till att Ă„ka i en bĂ€ck sĂ„ det kittlar i magen.

En dag blir stackars Simon sÀngliggande i en kraftig förkylning. Hur ska det nu gÄ? Han som sett fram emot Ärets stora fest, rödingracet! Och hur ska han komma tillbaka till Sverige?

 

📕Vill du köpa ditt eget signerade exemplar, kontakta mig sĂ„ ordnar vi det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar