VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

lördag 25 maj 2024

🌟Om en mĂ„nad🌟



 

[In English below⬇️] 

Idag Ă€r det en mĂ„nad till Simons Ă€ventyr slĂ€pps!đŸ„łđŸ™ŒđŸ­

 

Ett mummel hörs frĂ„n pĂ„sen. Den rosa bokmusen kikar fram. ”FĂ„r vi veta mera om Simon dĂ„?”

”Det fĂ„r ni.”

”Jaaa!” hörs frĂ„n pĂ„sen. Den turkosa bokmusen tittar ut. ”Kommer vi flytta ifrĂ„n pĂ„sen dĂ„?”

”Det hoppas jag.”

”Men hur lĂ€nge Ă€r en mĂ„nad?” sĂ€ger den turkosa.

”31 dagar.”

”Det Ă€r ju jĂ€ttelĂ€nge!” den turkosa strĂ€cker ut tungan och stönar. ”Jag vill trĂ€ffa min nya familj nu.”

”FörstĂ„r det. Är det trĂ„ngt i pĂ„sen?”

”Ja! AlltsĂ„ jag trivs hos dig, men jag vill flytta till min nya familj.”

”BerĂ€tta mer om Simon!” avbryter den rosa.

”Vad vill du höra dĂ„?” sĂ€ger jag.

”NĂ€r han och morfar bar en massa hinkar.”

”Okej” jag lutar mig bak i stolen. ”Jo, de hĂ€lsade pĂ„ Ă€lgkalven. Det var mitt i natten…”



 

🐭🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🐭

Today, it’s one month until Simon’s Adventure will be released!

🐭🌾🐭

A mumble is heard from the bag. The pink book mouse peeks out. “Will we get to know more about Simon then?”

“Yes, you will.”

“Yay!” is heard from the bag. The turquoise book mouse looks out. “Will we move out of the bag then?”

“I hope so.”

“But how long is a month?” asks the turquoise one.

“31 days.”

“That’s such a long time!” The turquoise one sticks out its tongue and groans. “I want to meet my new family now.”

“I understand. Is it cramped in the bag?”

“Yes! I mean, I like it here, but I want to move to my new family.”

“Tell us more about Simon!” interrupts the pink one.

“What do you want to hear?” I ask.

“When he and Grandpa carried all those buckets.”

“Okay.” I lean back in the chair. “Well, they visited the moose calf. It was in the middle of the night...”


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar