VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

söndag 5 maj 2024

🩖Ruby🩖




 

Ruby Àr en fartfylld, spÀnnande historia om Ruby som ska genomgÄ eldprovet att finna sin sjÀlsfrÀnde i en dinosaurie. NÀr hon fyller 18 ger hon sig ut i vildmarken för att hitta sin dinosaurie. Och det Àr inte bara en random, hyfsat snÀll dinosaurie utan sjÀlvklart Den, nÀmligen en fruktad Tyrannosaurus Rex.

 

Det Àr skickligt gestaltat om hur det Àr att leva i en vÀrld med dinosaurier. Jag har aldrig varit sÀrskilt intresserad av dinosaurier, men Elin vÀckte mitt intresse och levandegjorde dessa stora djur. Denna bok rekommenderas varmt, det Àr spÀnnande lÀsning du har framför dig. Hur ska det gÄ för modiga Ruby som ger sig pÄ att bli sjÀlsfrÀnde med en Tyrannosaurus Rex?

 

Ruby (9-12 Är) utgör del 1 i serien om Pangea, och sedan mars finns Àven Topaz (del 2) Om du Àr det minsta nyfiken pÄ dinosaurier sÄ tveka inte utan kika in hos @forfattare.elin.javerbrant


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar