VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

lördag 1 juni 2024

🧚‍♂️Bekymrad tomte🧚‍♂️

 


[In English below⬇️]

 

Jag nĂ€rmar mig slutet pĂ„ redigeringen av Sagan om Ă€lvklockan. Den hĂ€r dystra tomten fĂ„r symbolisera allvaret i berĂ€ttelsen. Rosa mĂ„ste hĂ€mta stenen, men hur ska det gĂ„ till nĂ€r Ă€lvklockan  fungerar mest som den behagar? Dvs knappt alls. Och hinner Rosa hĂ€mta den, innan fler djur dör i stendöden?

 

🧚‍♂️🇳🇮🧚‍♂️🇳🇮🧚‍♂️

I am nearing the end of the editing. This gloomy gnome will symbolize the seriousness of the story. Rosa must retrieve the stone, but how will she do that when the fairy bell works as it pleases? And will Rosa manage to get it before more animals die from the stone death?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar