Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

lördag 9 september 2023

✨Just nu✨


Lördag och idag hakar jag på utmaningen #justnu som jag såg senast hos Elin (på Instagram)

Just nu….

📚läser jag Inte utan min syster av Åsa Hellberg

📝 skriver jag färdigt en novell till antologin Write together 2023 hos Lange publisher 

⌨️ är jag pirrig av förväntan då jag gästbloggar hos Sabine imorgon. Hoppas ni ska tycka om inlägget. 

❤️ förundras jag över den gemenskap som finns här på instagram. Som idag, @marie.h.lundh är himla generös med skrivtips och saker kring författarlivet som är bra att känna till. Bli med i hennes händelse-lista, det är ett tips för dig som skriver. 

💻ser jag fram emot imorgon söndag då jag ska hänga online med mina skrivkompisar.


Vad gör ni #justnu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar