VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

lördag 16 september 2023

🍁Höstens planer 🍁


 Jag sĂ„g vĂ€nner pĂ„ Instagram berĂ€tta om höstens planer och fick inspiration att dela mina.

 

🍁skriva första utkastet till feelgoodromanen

 

🍂lĂ€sa fĂ€rdigt och ge feedback pĂ„ Emelie manus Spela shoreline, en hĂ€rlig roman om att leva studentliv i Lund

 

🍁Redigera utkastet till Sagan om Ă€lvklockan

 

🍂LĂ€sa och recensera en hög med böcker

 

🍁Skriva ett gĂ€stinlĂ€gg till Debutantbloggen i november

 

🍂TestlĂ€sa Elins manus

 

🍁FĂ„ ordning pĂ„ mitt linktree som strular nĂ„got alldeles förskrĂ€ckligt.  AnvĂ€ndarvĂ€nligt - vad Ă€r det? Är vĂ€ldigt trött pĂ„ detta svar vid varje inloggningsförsök: ”Too many requests”

 

🍂Lyssna pĂ„ författarsamtal med Sofia och Lukas om Handlöst fall pĂ„ Linköpings bokhandel den 19 sep

 

🍁Delta som utstĂ€llare med Simons Ă€ventyr pĂ„ Östergötlands bokfestival TellUs 9 december. Kommer ta emot förbestĂ€llningar, boken trycks 2024. 

 

Hur ser dina planer ut för hösten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar