Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

söndag 10 september 2023

✨Gästbloggare✨

Idag gästbloggar jag hos Sabine Mickelsson med inlägget Dina berättelser behövs därute.

Hur det kom sig att jag skrev det peppande inlägget? 


📚Augusti månad präglades av bokmingel och författarsamtal med bokbytarträffen som start. 


📙Senare i augusti hade Ann Gewecke boksläpp av Pennskaft & pessar på Linköpings bokhandel då jag fick en pratstund med Ann. 

 

📗Sist, men inte minst var jag på författarsamtal med Åsa Liabäck som släppte den sista boken i serien om Ådala. Jag kom hem och tänkte på vad jag behöver peppa mig med i mina mörkaste stunder. Jag kom hem och tänkte på vad jag behöver peppa mig med i mina mörkaste stunder. Jag hade också blogginlägget i åtanke som skulle skickas till Sabine, så resultatet blev Dina berättelser behövs därute.


Hoppas du ska tycka om det.  🥰✨📝

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar