VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

torsdag 1 februari 2024

🐩‍⬛Skrivstreak🐩‍⬛

 


◾️Februari Ă€r hĂ€r och jag blickar tillbaka pĂ„ skrivstreaken i januari. Jag skrev pĂ„ manuset om kajan Pax nĂ€stan alla dagar. Bortsett frĂ„n en dag, ungefĂ€r halvvĂ€gs genom januari, dĂ„ var jag helt enkelt för trött. Det Ă€r tillĂ„tet, tĂ€nker jag.

◾️PĂ„ 31 dagar har manuset jĂ€st till det tredubbla, drygt 11 000 ord, och jag har cirka 10% kvar att skriva av rĂ„manuset. Det kĂ€nns sĂ„ grymt bra! StrĂ€cker ut mina vingar likt Pax i den AI genererade bilden. đŸ„ł Jag vet ju vad jag gör i februari, haha. Skriver fĂ€rdigt första utkastet och redigerar. Sen skickas det till testlĂ€sare. Ska bli spĂ€nnande att fĂ„ feedback frĂ„n testlĂ€sarna, men det tar jag i ett senare skede.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar