VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

söndag 11 februari 2024

🐭Sista korrekturen🐭


 

I fredags skickade jag in den sista korrekturen av Simons Ă€ventyr till Lange Publisher. SĂ„ skönt att fĂ„ ivĂ€g det. Texten har stĂ€dats pĂ„ upprepningar och annat smĂ„tt och gott. 

 

Ser fram emot nĂ€r Simons Ă€ventyr gĂ„r i tryck och möter er lĂ€sare, ska bli spĂ€nnande att ta del av era lĂ€supplevelser nĂ€r ni följer med Simon och Viktor pĂ„ Ă€ventyr. đŸ­đŸ„°

 

Nyfiken pÄ Simons Àventyr? Baksidestexten lyder sÄ hÀr:

Allt börjar med att muspojken Simon rĂ„kar hamna i Norge. DĂ€r lĂ€r han kĂ€nna Viktor och de blir genast bĂ€sta vĂ€nner. Tillsammans upplever de fantastiska Ă€ventyr. Allt frĂ„n att rĂ€dda mĂ„sfru Jönssons Ă€gg frĂ„n tvĂ„ listiga illrar, till att Ă„ka i en bĂ€ck sĂ„ det kittlar i magen. 

En dag blir stackars Simon sÀngliggande i en kraftig förkylning. Hur ska det nu gÄ? Han som sett fram emot Ärets stora fest, rödingracet! Och hur ska han komma tillbaka till Sverige?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar