VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

lördag 3 februari 2024

🐭Simons Ă€ventyr🐭


 

đŸ’»Renskriver de sista anteckningarna i korrekturen av Simons Ă€ventyr, innan det skickas till Lange Publisher. 

📚Pappersboken slĂ€pps i juni. E-boken finns sedan november 2020, och nu slĂ€pps pappersboken som nyutgĂ„va med fler illustrationer.  

Behöver jag sĂ€ga att jag lĂ€ngtar?đŸ€©đŸ’žđŸ­

 

Nyfiken pÄ Simons Àventyr? SÄ hÀr lyder baksidestexten:

Allt börjar med att muspojken Simon rĂ„kar hamna i Norge. DĂ€r lĂ€r han kĂ€nna Viktor och de blir genast bĂ€sta vĂ€nner. Tillsammans upplever de fantastiska Ă€ventyr. Allt frĂ„n att rĂ€dda mĂ„sfru Jönssons Ă€gg frĂ„n tvĂ„ listiga illrar, till att Ă„ka i en bĂ€ck sĂ„ det kittlar i magen. 


En dag blir stackars Simon sÀngliggande i en kraftig förkylning. Hur ska det nu gÄ? Han som sett fram emot Ärets stora fest, rödingracet! Och hur ska han komma tillbaka till Sverige?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar