VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

tisdag 30 januari 2024

🐩‍⬛Kajan Pax🐩‍⬛


 

❤️Jag fick ett infall att testa AI och göra bilder till manuset om kajan Pax. I bilden ser du första resultatet. Meningen var att skapa en bild pĂ„ en kaja som pickar sig ut ur Ă€gget genom att forma hjĂ€rtan. Det hĂ€r blev svaret đŸ˜…. Tyckte Ă€gget var sĂ„ fint att jag sparade ner det Ă€ndĂ„.

 

FYI: đŸŠ‍⬛Kajan Pax Ă€r kapitelboken (6-9 Ă„r) om Pax som inte Ă€r som andra kajor. Det visar sig redan frĂ„n start nĂ€r han pickar sig ut ur Ă€gget, till hans pappas stora bekymmer. Pax vill göra vĂ€rlden lite mjukare, lite snĂ€llare vilket inte Ă€r en sjĂ€lvklarhet för en kaja. 


Har du testat AI? Hur gick det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar