VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

söndag 14 januari 2024

🌟Skrivstreak🌟

 


🐩‍⬛ Det har varit tyst frĂ„n mig i nĂ„gra dagar, har skrivit vidare pĂ„ första utkastet om kajan Pax. 

🗓️Jag kör ett test under januari. Vad hĂ€nder med manuset om jag lĂ€gger en stund pĂ„ det varje dag? 

⌨️ Det behöver inte vara lĂ„nga pass, utan huvudsaken Ă€r att jag sitter med berĂ€ttelsen. Och det Ă€r viktigt att jag vĂ„rdar berĂ€ttarlusten. Prestationstankar göre sig helst icke besvĂ€r, Ă€ven om de sĂ„ klart dyker upp. 

📝 Som synes i bilden (om du kan lĂ€sa mina krĂ„kfötter 😉) sĂ„ Ă€r jag nu halvvĂ€gs. Jag har suttit en stund varje dag sedan nyĂ„rsdagen.

Tror du jag fullföljer resten av mĂ„naden? đŸ˜…đŸ’»

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar