VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

lördag 1 juni 2024

🌟Firarlördag🌟

 






Jag hakar pÄ Elinas #firarfredag, fast idag blir det firarlördag.

 

Jag har fler skÀl att fira:

 

✍️IgĂ„r var sista dagen i skrivstreaken ordnad av @wrinspo och @kafferatur pĂ„ Instagram. MĂ„let var att redigera minst en mening varje dag under maj mĂ„nad i manuset Sagan om Ă€lvklockan, och det har jag ocksĂ„ hĂ„llit. Vissa dagar var tuffare Ă€n andra, men jag lyckades fixa Ă„tminstone en mening Ă€ndĂ„. 😅

 

📝31 dagar med redigering, och jag har inte tappat sugen Ă€n. Beror nog framförallt pĂ„ att jag har blivit bĂ€ttre pĂ„ att lyssna pĂ„ mig sjĂ€lv.

 

🧚‍♂️Efter 31 dagar har jag nu kommit till höglĂ€sningsfasen. Lite drygt 40 000 ord ska processas genom att lĂ€sa högt och strama upp texten. Otroligt vad det ger mycket att höra berĂ€ttelsen.

 

đŸ€— Skrivstreaken innebar nya vĂ€nner, sĂ„ glad att prata skrivande och marknadsföring med @blackdiary.se

 

đŸ’»Jag skrev gĂ€stinlĂ€gget ”GĂ„ pĂ„ skattjakt, hitta skrivtid” till Sabines blogg. Det publiceras den 9 juni. Tusen tack Marie och Sabina för att ni testlĂ€ste!

 

📕Jag var pĂ„ Anette och Rezas bokslĂ€pp och fick sĂ„ mycket inspiration och motivation. BokslĂ€ppet av Simons Ă€ventyr nĂ€rmar sig, svĂ„rt att förstĂ„ det Ă€r 24 dagar kvar đŸ€©đŸ­

 

Hoppas du har en fin helg! Vad firar du idag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar