Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

fredag 6 augusti 2010

Augusti

Då var det dags för augusti. För er som undrar vad den här månaden innebär ur numerologiskt perspektiv, kan jag berätta att det är en bra månad att se över sin ekonomi. Denna månad är energierna på din sida om du behöver prata ut om något. Du kan bli överraskad av att du säger mer än du brukar. Var dock varsam med vad du säger så du inte råkar i onödiga konflikter. Är du deppig eller har en tendens att vara väldigt självkritisk är det en bra månad att ta hjälp av affirmationer för att bli kvitt de negativa tankarna. Om du gillar att vara hemma mycket, se till att rubba cirklarna lite och ta dig ut. Utforska nya strövområden, upptäck nya fik, gå till den där restaurangen du funderat på att besöka en längre tid. Åk gärna iväg på semester, om så bara för en helg. Rubba cirklarna och få nya intryck! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar