Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

onsdag 7 april 2010

April

Visserligen är det ett par dagar in i april, så det börjar bli väl sent med en kommentar om denna månad. Nåväl, det får ni stå ut med... :)
April har nummer fyra och ur ett numerologiskt perspektiv är det en bra månad att upprätta bra rutiner och följa dem. (En rejäl spark till mig själv att skaffa en hållbar rutin för mitt skrivande ;-)) Det är också en bra månad för att utbilda sig, fördjupa sig på något område som intresserar. Typiskt för personer med livsväg fyra är att de har järnkoll på ekonomin och betalar in sina räkningar så fort de bara kan, helst innan räkningen ens har kommit.... ;-)
Det är nog därför ingen slump att vi har deklarationen att rota med under april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar