Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

söndag 10 mars 2024

Dagens ❤️

 


Dagens ❤️ hittades längs promenaden. Det är så pass kallt att snön blivit kvar under helgen. Jag går rundan och myser över allt roligt som är på gång med Simons äventyr som släpps 25 juni. Plötsligt känns juni inte alls lika avlägset. Jag kollar upp olika alternativ för bokmärken, anteckningsböcker och visitkort. Längtar tills jag kan visa mera. 🐭🥰 Mer info om Simons äventyr längre ner ⬇️

Ha en fin söndagkväll! 🤗



Nyfiken på Simons äventyr? 🐭🌸

Det är berättelsen om Simon som råkar komma till Norge, där han upplever många äventyr tillsammans med den norska muspojken Viktor. En dag blir stackars Simon sängliggande i en kraftig förkylning. Hur ska det nu gå? Han som sett fram emot årets stora fest, rödingracet! Och hur ska han komma tillbaka hem till Sverige?

1 kommentar:

  1. Vilket fint litet snöhjärta som du hittade under promenaden. Kul att du har så mycket på gång.

    SvaraRadera