VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

lördag 16 december 2023

💯Presentation i siffror💯


 

Jag blev taggad av Elin om #jagisiffror, sÄ hÀr kommer det:

👠Jag har 0.5 mindre skostorlek Ă€n Elin. 36 Ă€r praktiskt pĂ„ skoreor, det finns oftast.

🏘️ Har bott i 8 stĂ€der; StrĂ€ngnĂ€s, Uppsala, Salamanca (Spanien), Skövde, HĂ€rnösand, VĂ€sterĂ„s, Kalmar, Örebro. 

đŸ«– Har 9 teburkar varav tre anvĂ€nder jag dagligen.

☕️ Dricker ytterst sĂ€llan kaffe, och dĂ„ aldrig efter 17. 

🗓️ Den hĂ€r veckans nummer Ă€r samma som jag fyller samma vecka. HĂ€nder nog bara en gĂ„ng i livet. 😅

đŸ‘©‍👧‍👧Jag var 25 nĂ€r min Ă€ldsta systerdotter föddes, i Ă„r var det hennes tur att fylla 25.

💯 Jag har lĂ€tt för att komma ihĂ„g siffror sĂ„som datum, det hĂ€nger ihop med mitt stora intresse för numerologi som jag hade förr. Har jag nĂ„got att fĂ€sta siffran vid sĂ„ fastnar det.

 ⌨️Jag har skrivit 4 noveller hittills varav 1 vĂ€ntar pĂ„ besked och 3 Ă€r utgivna. Planerar att köra en utlottning framöver för att fira. HĂ„ll utkik!

 đŸ’»Jag har skrivit Simons Ă€ventyr som Ă€r utgiven pĂ„ @langepublisher  Ser fram emot att pröva lyckan hos förlagen med fler manus under 2024.

📝Jag har gĂ€stbloggat pĂ„ 2 stĂ€llen i Ă„r, dels hos Sabine , och dels pĂ„ Debutantbloggen . Det var himla roligt!

Det hĂ€r var en rolig presentation, tack för taggen Elin! 

💯 Nu Ă€r jag nyfiken pĂ„ dig. Alla som vill haka pĂ„ #jagisiffror Ă€r vĂ€lkomna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar