Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

söndag 31 december 2023

Dagens ❤️

 


I det sista inlägget för i år delar jag med mig av dagens ❤️ Det får symbolisera det jag vill ha mera av under 2024. 

✨Att se de där guldkornen i vardagen. Att ha mera skaparglädje i stunden. Mera skrivglädje, mera ta det i min takt. 

🌟Mitt flöde svämmar just nu över av ins and outs, så det här blir mitt svar. Ut med prestationstankarna och jämförelsesjukan. In med yin som i skaparglädje i min takt.

🎧 Just nu lyssnar jag på en workshop av Anna Lovind i kursen The Creative doer, där hon pratar om att skapa ”in the midst of everything”. Att skapa i stunden, utan tankar om prestation och perfektion. Dagens ❤️ är ett exempel på det. Det tänker jag bära med mig under 2024.

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! 🎊🥳🌟


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar