Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

onsdag 25 oktober 2023

✨Lättläst✨



Tack för intressant och givande föredrag Eli! Författaren Eli Åhman Ovetz var på författarbesök i Linköping igår på stadsbiblioteket för att berätta om att skriva lättläst. Det var fascinerande att höra hur man kan tänka om man skriver för dementa. 

 

Efteråt fick jag Brevvännerna signerad av Eli. Vid den tiden, när Brevvännerna var aktuell,  gjorde jag även en intervju med Eli. Den finns att läsa här


Elin och jag pratade lite och  jag blev så glad över den inledande kommentaren: 

”Åh vad roligt med två författarkollegor som kommer och lyssnar!” 

Två, tänkte jag då? Camilla Thelander Eng som också fanns i publiken, men vem var den andra? 😉❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar