Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

lördag 26 augusti 2023

Författarsamtal



Idag har jag varit på Linkopings bokhandel och lyssnat på Åsa Liabäck i ett samtal om hennes senaste bok  ”Som en vind genom Ådala”. Den är den sista boken i serien om Ådala koloniområde.

Tack för pratstunden efteråt Åsa! Det var nog i december 2019 vi sågs senast på en författarträff hemma hos Torbjörn. Åsa hade precis skickat in det manus som blev bok 1 i Ådala serien. Hur som helst, idag utbytte vi tankar om skrivandet. Fick tipset att hitta en vinkel ingen annan har skrivit om i min feelgood. Det lät som att jag har hittat den. 🤩 Tusen tack Åsa, jag bär med mig det i mitt fortsatta skrivande av mitt manus. 

 

PS. Glömde helt av att ta ett foto på oss när vi pratade. Bjuder istället på halvkassa bilder, satt så dåligt till under författarsamtalet 😅 DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar