Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

torsdag 22 juni 2023

Glad midsommar!


 

Imorgon är det midsommarafton och det märks i sociala medier. Det är lätt att känna press och stress när man tittar i sociala medier. Jag tar det väldigt lugnt i helgen, blir nog att fira stillsamt med vänner och sen återgå till att redigera Sagan om älvklockan. Jag är mera för att lunka på med vardagsbestyren, det är så berättelserna växer fram. Min introverta sida suckar trött av storhelger som midsommarhelgen. Å andra sidan uppskattar jag skrivpassen desto mer när firandet är över. Haha det hörs lång väg vad min introverta sida tycker om storhelger.

Önskar dig en fin midsommarhelg, oavsett du väljer att fira eller ej. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar