Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

torsdag 2 februari 2023

Författare sökes till julkalender 2023



Otroligt roligt projekt på gång nu hos Storify publishing! Tillsammans ordnar vi en julkalender där 24 författare skriver varsin julsaga för 6-9 år. Varje julsaga (1500 ord) har ett tema där en av 24 tomtenissar letar efter jultomtens försvunna glasögon. Julkalendern publiceras i början av november 2023, så vi ger våra läsare möjlighet att införskaffa boken innan första december.

Låter det här intressant? Mer information får du vid ett informationsmöte i TEAMS måndagen den 13 februari klockan 19. Skriv din mailadress i kommentarerna eller skicka den till mig för inbjudan till informationsmötet. 

Där kommer vi besvara alla frågor om antologin. 

Hoppas vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar