Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

tisdag 29 maj 2018

Ett kort

Tänk vad det betyder mycket. Att få ett kort. Jag vet hur mycket mamma tycker om att få kort så det var ju ett ypperligt tillfälle att skicka ett lagom till mors dag som var i söndags. Även om jag värjer mig lite, tänker att mamma ska ha kärlek och uppskattning alla dagar.



Jag hade en idé som jag sett i en meditation. Det är en tårpil som växer runt ett hjärta. Mamma renoverar huset och var så lycklig häromdagen över att huset snart slutar gråta rost. Jag tänkte då att hjärtat med tårpilens blad var till henne. Jag samlade mina verktyg och skred till verket. 




Och så här blev resultatet. Tror ni hon blev glad?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar