Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

fredag 22 maj 2015

Härlig romance

Det är skönt att kunna dyka ner i en bok när jag väntar på att bli kallad till möte med kirurgen. Blev därför väldigt glad när jag fick ett sms från biblioteket att jag hade en bok att hämta ut. Det var inte vilken bok som helst, det var En enda hemlighet av Simona Ahrnstedt. Ser fram emot mycket trevlig läsning. Den är del två i en trilogi där första boken heter En enda natt. Visst matchar fleecefilten omslaget oerhört bra? :-)


Sen att jag håller på med I det sista regnet just nu.... äsch, den får vänta. Behöver romance mer än att gå bakom en oxkärra i Indien. ;-)

1 kommentar:

  1. Förra veckan läste jag ur (ut?) Det sista regnet.
    Ojoj vilken bok! Den innehåller betydligt mer än en promenad bakom en oxkärra :p Tycker det är en sån där bok som är lite utöver det vanliga. Jag mysläste den, verkligen "sög på karamellen", under ganska lång tid.

    kram och må väl
    /mallamani

    SvaraRadera