Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

måndag 2 februari 2015

Tre förlag

Läste att försäljningen av barn- och ungdomslitteratur har gått upp det senaste året. Roligt, hoppas det håller i sig även detta år! Idag har jag plockat fram tre förlag jag tänker skicka barnboksmanuset till. Förutom Svensk Bokhandels lista har jag även fått tips om Svenska förläggareföreningens lista. Det har hänt en del på förlagen sen jag skickade in manus senast. (Vilket var 2013) Många vill endast ta emot i digital form, ett tänk helt i min smak. Tycker det är sådant slöseri med allt papper att skriva ut och skicka in, särskilt som de flesta manus hamnar i pappersåtervinningen så småningom. Tänker på allt kladdpapper man skulle kunna göra av baksidan på dessa manussidor. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar