Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

lördag 8 november 2014

Steg för steg

Jag håller på att mata in det jag skrivit hittills och tänkt använda till uppgifterna i kursbrev 7. Det är nackdelen med att skriva för hand, det ska matas in också. Sex handskrivna sidor blir i bästa fall till tre. Ska skriva sex sidor där jag lägger mycket fokus på sinnena den här gången, och en författare jag vet som är mästare på att använda sinnena är Maria Gustavsdotter. Så jag lånade hem hennes böcker om Gertraud för inspiration.



Annars snöade det här i torsdags, men det smälte bort ungefär lika fort som det kom. Det är typiskt Novemberväder ute nu, blir lite lek med svartvita motiv när jag går promenaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar