Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

söndag 5 januari 2014

Två vegetariska godingar

Flera gånger förra året tänkte jag att jag skulle söka på nätet efter fler vegetariska recept. Hade blivit aningens tjatigt med de fem jag varvade mellan. Det enda jag ångrar nu är att jag inte tagit mig i kragen med det här tidigare. Nåväl, här kommer länkar till två recept jag testat nyligen och de kommer definitivt bli mina favoriter. Linsgrytan är rejält kryddstark, ta det särskilt lugnt med gurkmejan som har en tendens att dominera med sin något bittra smak annars.
 






Och nej det är inget nyårslöfte att äta mer vegetariskt, mitt projekt att utöka min vegetariska repertoar råkade bara sammanfalla med det nya året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar