Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

torsdag 25 oktober 2012

Drömcirkel

Jag går i drömcirkel en gång i veckan. Det är något av det mest utvecklande man kan göra. Det är väldigt stimulerande och lärorikt att ta del av andras drömmar och inte minst tyda sina egna drömmar med hjälp av de andra i gruppen. Vi är sex personer som hjälps åt att tyda varandras drömmar. Jag har fått större insikt och förståelse för mitt drömliv.

Det är också väldigt givande att se hur det jag gör i vaket tillstånd återges i drömmarna. Det kommer som ett kvitto i form av en dröm som talar om huruvida jag är på rätt väg eller ej. Själen talar till mig i drömmarna. Ibland kommer obehagliga sanningar fram, men i drömmarna finns inga hemligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar