Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

onsdag 11 februari 2009

Alfavågor

Har varit i mitt mentala rum labbet och kopplat av.
De gånger jag lyckas riktigt bra blir jag bra lullig.
Då vet jag att jag varit i alfatillståndet.
Hjärnan går ner i varv och jag är härligt avslappnad.
Då gäller det att passa på.
Om man vill programmera om sin kropp, sitt undermedvetna och sin hjärna, då ska man göra det när man är i alfavågorna. I dessa vågor kan vad som helst programmeras. Underverk kan ske. Med hjälp av visualisering i alfatillståndet kan man åstadkomma vad som helst. Det är magiskt. Fascinerande. Och ett mycket användbart sätt att styra in sitt mående på.

A l f a v å g o r
Ett vackert ord i vårt svenska språk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar