Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

fredag 21 december 2018

God Jul och Gott Nytt År!

Idag firar jag. Det är vintersolståndet, ikväll klockan 23:23 är det som mörkast. Sen vänder det!


Längtar efter mera sol.

Ska bli spännande att se vad 2019 för med sig, det är ett världsår tre nämligen. På Friskis och Svettis här i Linköping blir det mycket dans på schemat, det ser jag fram emot. Vi får två dansledare till utöver de fyra som finns sen tidigare. Siffran tre vibrerar av dans, skratt, kreativitet och skaparglädje - så det passar ju bra med fler danspass!


Men nu väntar julhelgen. Ska ladda batterierna och skriva en rad eller två på draksagan. Helt enkelt för att det är så roligt!
 
Ha en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar