Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

onsdag 16 september 2015

Biverkningar

Fick min fjärde dos i fredags. Tydligen är det ovanligt att man inte får någon infektion under resans gång, men jag har klarat mig riktigt bra hittills. Skönt att veta att jag har ett starkt immunförsvar. Eftersom det var fjärde dosen bytte de till en annan cytostatika. Denna ger biverkningar så som muskel- och ledvärk och den här gången kom jag inte lindrigt undan. Dessutom får jag värk av sprutorna jag tar varje kväll. De stimulerar produktionen av vita blodkroppar. Så sammanfattningsvis känns det inte så där jättemuntert just nu. Hoppas verkligen att värken ger med sig till söndag. Så har det varit förut men nu är det oskrivna blad jag beträder, därför får jag försöka ha tillit och njuta av stunderna då endorfinerna kickar in från styrketräningen och yogan.


Igår lade jag mig med benen mot en vägg för att lindra svullnaden i smalbenen. ( Som i översta bilden i Malins inlägg) Det var grymt skönt och jag somnade efteråt. Hurra för yogan! Vad gjorde jag utan den?

1 kommentar:

  1. Yogan är det bästa <3 Styrke kram till dig. Fin blogg du har!

    SvaraRadera