Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

fredag 31 juli 2015

En tårtbit trötthet

Fick dos 2 idag på förmiddagen. Jisses vad trött jag blev. Alla bekymmer rycker jag bara på axlarna åt. Ska på en väns bröllop imorgon. Undrar hur pigg jag kommer vara imorgon? Orka bry sig. Tröttheten lägger sig som ett lock över allt. Ganska skönt och befriande.

Medan jag fick dos 2 läste jag ut  Konsten att göra en tjej. Hade bara några sidor kvar, perfekt att klara av medan dos 2 droppade in i kroppen. Om man vill läsa en kvick, rolig och underhållande bok med svärta - då kan jag rekommendera den.



Igår rök det sista av håret. Såg förskräcklig ut med några få hårtestar som envist klamrade sig kvar. Som Skalle-Per ungefär. Sambon hjälpte mig att raka av det. Så numera är jag skallig och trivs riktigt bra i det. Vem vet, jag kanske fortsätter ha rakat efter behandlingen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar