Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

söndag 8 december 2013

Ok, jag erkänner...

... att jag gick längst in i vår garderob och kände på väggen. Hoppades och önskade innerligt att väggen skulle leda till Narnia eller någon annan magisk plats. Men icke. Spånskivan satt kvar, hur mycket jag än önskade att den skulle ge vika. 

Tumblr_lvmva9afak1r37ytgo1_500_large

Jag var åtta år och besvikelsen var stor. Jag ville ju också ha en magisk värld att kliva in i.

2 kommentarer:

  1. Och tänk...jag som inte ens har sett filmerna! Eller läst böckerna! Jag har alltså en riktig skatt som väntar på mig...;-) Hälsa Linköping i sin vinterskrud. Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaså har du inte sett filmerna, jajamen då har du en skatt att utforska. Får hoppas att du inte blir besviken! Linköping hälsar tillbaka :) Stor kram

      Radera