Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

onsdag 9 januari 2013

Nytt år

Då var det ett nytt år och dags för mig att börja blogga igen. Det var skönt med bloggpaus, kan behövas för att få inspirationen åter.

Fota mer är ett av mina mål världsår 6

Nu har vi lämnat världsår 5 bakom oss och är i början av världsår 6. Vad kan vi vänta oss av detta världsår?

Siffran 6 är en lättare siffra jämfört med turbulenta och dramatiska 5. Om förra året kändes som att det bara svischade förbi, kommer det här året kännas mer behagligt. Det kommer kännas som du har en chans att få saker gjorda.

Världsåret 6 kommer många se över sitt hem och sin familj. Många lär gifta sig och skaffa barn. Vi kan nog förvänta oss en babyboom.

Världsår 6 är också ett bra år att starta eget. Det är ett år att genomföra de stora milstolparna så som ta hand om sig, sälja huset, gifta sig.

Vi är även i månad 1. En lämplig månad att sätta sig ner och skriva ner sina mål. Med tanke på kraftfulla år 6 som uppmuntrar att göra stora förändringar, så kommer det gå bra att uppnå målen - bara du fokuserar på dem.





1 kommentar:

  1. Tack !!! Inspirerande att läsa.
    Fraaaamåååååt ... !!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera