Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

söndag 10 oktober 2010

En kraftfull dag

Idag den 10 oktober 2010 är en kraftfull dag ur flera synvinklar.

Inom numerologin betyder det här datumet att du kan lita på dina instinkter. Tänd ett ljus och fråga dig själv "Vad är det jag behöver veta? Vad kan verkligen ge mig mening i mitt liv?"

Inom det andliga är detta en mycket lämplig dag att meditera för enhetsmedvetande. Berit förklarar mer om detta på sin hemsida. Meditera för kärleken, för freden och för ett medvetande. Kan verkligen behövas med SD i riksdagen. Bästa botemedlet mot rädsla är just kärlek. Det är det här filmklippet ett bevis på.

Angående att meditera för enhetsmedvetande och koppla upp sig till livsträdet, så hade Kajsa Ingemarsson ett mycket intressant radioprogram om just träd i torsdags.

Ha en kraftfull söndag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar