Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

lördag 10 juli 2010

Mayakalendern och numerologi

Fascinerande hur allt tycks hänga samman. Det är nog ingen tillfällighet att juli månad, dvs månaden 7 med andliga vibrationer (meditation är särskilt givande denna månad. Se även tidigare inlägg.), är den månad då energihöjningen når sin kulmen för år 2010.

Idag är en dag 1 enligt numerologin. En dag att börja med något nytt projekt och vara i förarsätet på ditt liv.

I Mayakalendern står det så här om dagens datum:
adapt, learn, flow from the old to the new. transcend the path of your time, for not all time is equal. connect with your koyopa, your inner fire, and understand what makes it burn
.

Jag ser många likheter. Gör ni det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar