Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

onsdag 26 maj 2010

Underhållande läsning

Har lyssnat färdigt på Babben Larssons bok "Jag vägrar dö nyfiken". Mycket underhållande läsning eller snarare lyssning. Rekommenderas varmt.

Har inte läst boken, men jag tror nog att lyssna på boken är ett strå vassare, särskilt som det är Babben själv som läser. Som ett resultat av intensivt lyssnande har min hjärna drabbats av ett slags dubbning: jag hör Babbens röst i allt jag tänker. Ganska underhållande men i längden riktigt tröttsamt. Skulle kunna drabbas av värre åkommor... tänk å få Lars-Erik Uneståhls röst på hjärnan. Det är något med hans röst som ger mig rysningar av obehag. Förstår inte att han blivit så stor på mental träning. Hade fler reagerat på hans röst som jag hade han inte tjänat mycket på sina cd-skivor. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar