Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

måndag 1 februari 2010

Februari

Då ligger januari bakom oss och vi är på första dagen i februari. Personligen gillade jag januari rätt mycket. Kom igång med yogan igen... lol ...och hade en mysig start med meditationsgruppen. Vi var många sist. För ovanlighetens skull var det tre killar som deltog och förgyllde stämningen med sina meditationsberättelser. Jisses vad jag skrattade. Det är som Betty Shine skrev om i en av sina böcker, skratt lättar ordentligt på trycket.

Februari är enligt numerologin en månad två och den siffran vibrerar med kärlekens energier. Vi träder alltså in i kärlekens månad. En bra månad att satsa på att ta hand om sig lite extra. Ge kärlek och ta emot kärlek. På alla sätt och vis. Inte särskilt förvånande att vi firar alla hjärtans dag i kärlekens månad, eller vad säger ni? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar