Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

torsdag 9 juli 2015

Allt möjligt

Har varit tyst här ett tag. Jag har varit sysselsatt med allt möjligt. Som att vara hundvakt till den här sötnosen.



Har också gjort ett konditionstest som ett led i en forskningsstudie jag deltar i eftersom jag ska få en cellgiftsbehandling. Testet var jobbigt men kul. Visade sig att jag har grymt bra syreupptag. I klass med en 20-årings. Glad överraskning, må jag säga!


Den blå pricken i diagrammet är jag. :)

Sen har jag också pysslat med sådant som hör cancern till: kollat in peruker, sjalar, snygga huvudbonader och letat protesbh:s. Och varit nervös inför fredag. Det är läskigt. Våga landa i det. Och komma ut på andra sidan.

Fotat nyponrosor har jag också gjort. :)


Idag installerades katetern. Det var inte så farligt som jag trott. Att dra ut visdomständer är bra mycket värre. Särskilt värken efteråt. Om jag var tvungen att välja mellan kateter och att dra ut en visdomstand, då är svaret givet. Förutsatt att jag slapp cellgifterna efteråt. Det går inte att jämföra så, jag vet. Ändå. Jag vet vad jag hade valt. Vad hade du valt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar