VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

fredag 1 mars 2024

đŸ˜±OtĂ€ck fredagsmeningđŸ˜±

 


Elin (pÄ Instagram) taggade mig i en fredagsmening och frÄgade om jag hade nÄgot otÀckt att dela. Mestadels skriver jag feelgood. Det blir lÀtt sÄ som barnboksförfattare, men i prologen till min spÀnningsfeelgood (rÄmanus) finns följande stycke:

”ÄndĂ„ fanns tanken dĂ€r, malde och viskade lockande pĂ„ henne. NĂ€r lillan skrek och det inte tycktes nĂ„gon Ă€nde pĂ„ skrikandet, dĂ„ kom tankarna. 

De förbjudna som vandrade till köttkniven i knivstĂ€llet. 

Den riktigt vassa.

Den var sĂ„ vass att den kunnat skĂ€ra den skiraste sjal.”


Tack för taggen Elin, det var uppfriskande att dela! Jag taggar nÄgra, men den som vill haka pÄ utmaningen Àr vÀlkommen.

Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar