VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

torsdag 29 februari 2024

🌟Marknadsföringsplaner🌟


 

Full av inspiration efter att ha lyssnat pĂ„ författaren Åsa LiabĂ€ck i Linköpings domkyrka, sprudlar min hjĂ€rna av tankar kring marknadsföring inför bokslĂ€ppet av Simons Ă€ventyr i juni. Bland annat tittar jag pĂ„ alternativ för anteckningsböcker och fann den som syns i bilden ovan. Vad gillar du anteckningsboken? Hiss eller diss?

 


I Simons Àventyr förekommer klokboken (bilden ovan), en sÀrskild anteckningsbok som varje mus Àger. I den antecknar de sÄdant som kÀnns viktigt för dem. Simon fÄr en alldeles egen i avskedspresent av morfar, innan han ÄtervÀnder till Sverige.

 

Nyfiken pÄ Simons Àventyr?

Det Àr berÀttelsen om muspojken Simon som rÄkar komma till Norge, dÀr han upplever mÄnga Àventyr tillsammans med den norska muspojken Viktor. En dag blir stackars Simon sÀngliggande i en kraftig förkylning. Hur ska det nu gÄ? Han som sett fram emot Ärets stora fest, rödingracet! Och hur ska han komma tillbaka hem till Sverige?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar