VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

söndag 24 mars 2024

🐭BokslĂ€pp 25 juni🐭

 


Simons Àventyr slÀpps 25 juni, tisdagen efter midsommar.

🐭Save the date!🐭

 

25 juni kanske verkar avlĂ€gset just nu, men det ligger endast tre mĂ„nader bort. đŸ˜… Jag fortsĂ€tter förbereda med bokmĂ€rken, visitkort, bokmöss mm. BerĂ€ttar mer framöver.

 



Nyfiken pĂ„ Simons Ă€ventyr? 

Det Àr berÀttelsen om Simon som rÄkar komma till Norge, dÀr han upplever mÄnga Àventyr tillsammans med den norska muspojken Viktor. En dag blir stackars Simon liggande i en kraftig förkylning. Hur ska det nu gÄ? Han som sett fram emot Ärets stora fest, rödingracet! Och hur ska han komma tillbaka hem till Sverige?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar