VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

fredag 29 mars 2024

🌟Firarfredag🌟

 


Hakar pÄ Elina Kangas #firarfredag:

🐭 Designade egna bokmĂ€rken (se bilden, framsidan hĂ„ller jag i, baksidan… đŸ€—)  till Simons Ă€ventyr och lyckan att hĂ„lla i dem efter smidig leverans av Elina. đŸ€©đŸ™đŸ»

📕 Supernöjd med bokmĂ€rkena, det hĂ€r mĂ„ste jag göra om med kommande böcker.

🎯 Kom pĂ„ att bokmĂ€rket kan anvĂ€ndas som mĂ„lbild för kommande böcker. Tankar som vad jag vill med boken, vilka bilder ska med. Det gav mig ett samlat fokus.

🧚 Har kommit igĂ„ng ordentligt med redigeringen av Sagan om Ă€lvklockan. 

🐳 Suger i mig berömmet i utlĂ„tandet, att dramaturgin fungerar fint i manuset.


Vad firar du idag? đŸŁđŸŒ·

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar