Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

onsdag 10 augusti 2016

Helande musik

I slutet av juni lyssnade jag på Hay house radio där Paul Luftenegger intervjuades av Dr. Christiane Northrup. En hel timme ägnades åt hans musik. Den träffade verkligen rakt i hjärtat så jag letade upp honom på Sound Cloud. Letar ofta efter meditativ musik, den jag har blir lätt tjatig i längden så det här var ett välkommet tillskott. Min absoluta favorit just nu är I believe in you. Den är så skön att starta dagen med. Eller ta en paus i soffan och lyssna på. Och vila till.


Den här är också fin att lyssna på, fast I believe in you går mer hem hos mig. Lyssna och njut! :)

1 kommentar:

  1. Kul med musiktips! Den ska jag lägga in i min "lyssna-lista"!

    SvaraRadera