Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

tisdag 30 augusti 2016

Härlig träningsvärk

Kom igång med träningen i söndags. Var nog lite väl optimistisk vad gäller benen. Körde samma vikter som innan operationen. Det gick ju bra, då i söndags. Men jisses vilken träningsvärk jag har idag. Trots grundlig stretching efteråt. Kanske späddes det på av dansen igår. Kanske. Men kul var det!



Så skön känsla att vara igång igen. Att kroppen orkar och vill. Tappade en del styrka i och med operationen, men den har jag snart tagit igen. Förundras över hur fort det har gått ändå. Det är nästan fyra veckor sen, och första veckan kunde jag knappt röra vänsterarmen. Att få den över huvudet var inte att tänka på. Idag rör jag på armen utan problem. Dagligt stretchande lönar sig! Har dock en bit kvar om jag jämför mig med killen i filmklippet haha. Men det gör jag inte. Det är fantastiskt ändå vad kroppen är kapabel till.

1 kommentar:

  1. Du anar inte hur mycket du inspirerar mig. Tack för alla dina texter och positiva tankar!

    SvaraRadera