Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

lördag 2 november 2013

Hetsläsning av Cirkeln

Jisses.
Vilken bok!
Jag började läsa i torsdags och idag läste jag ut den.
Maratonläsning - check.

Cirkeln (kartonnage)

Om den tål att läsas om?
O ja.

Har inte mycket erfarenhet av att läsa fantasy, bortsett från Harry Potter böckerna, men ändå vågar jag påstå att den här var utöver det vanliga.

Författaren i mig vill dock ta sig en närmare titt på bytet mellan scener - där har jag mycket att lära märkte jag under läsningen. Men nyfikenheten hur det ska gå tog överhanden. Nu är nyfikenheten mättad, åtminstone för den här boken. 

Är - förstås - grymt nyfiken på hur Eld är. Vilken himla tur att Nyckeln kommer ut i mitten av November. Hade inte stått ut med att vänta ett helt år på sista boken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar