Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

torsdag 2 juni 2022

Fantastisk feedback



Jag blev kontaktad av Viveka, en medlem i The creative doer community som frågade efter min postadress. Jag fattade ingenting, upptagen som jag var av andra tankar. Men jag gav henne min postadress och hon svarade något hemlighetsfullt att jag skulle få ett brev så småningom. Jaha, vad spännande tänkte jag. Vad kan det vara för något. Jag tackade henne på förhand och sen släppte jag det, livet fortsatte. 

I tisdags kom brevet. 

Och vilket brev sedan! Hon har alltså bemödat sig med att noga välja ut ett papper som känns rätt för ”Trust yourself flying”, designat den och sen skrivit ut alltihop på det här fina pappret. 

Vilken kärlek! Alltså ärligt - jag grät när jag höll brevet i min hand. 


För…digital feedback i all ära - det är så lätt att orden försvinner i mängden. Jag sparar visserligen alla positiva

kommentarer i en mapp i one note, men ändå. Det ligger där och det… liksom försvinner i mängden av alla orden jag har samlade där. Men när man får feedback så här, på papper. Det är en ynnest. 


Tusen tack Viveka för denna superfina gåva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar